fredag, oktober 18, 2024

Generell informasjon ved utleie

Vi legger ut nøkkel i vår nøkkelboks på baksida av huset. Du kan bruke lokalet fra 13 00 fredag (det er vasking på formiddagen).

Koden får du på mail før leien starter.

Du leverer den tilbake i nøkkelboksen på søndag når dere er ferdig ryddet. 

Tilgang til kjøkken og dekketøy til ca. 70 er inkludert.

Vask av gulv osv. er inkludert og gjøres på mandag, men må dere vaske gulv pga. søl evt. så må det bare brukes vann. Det bonede gulvet skal det ikke brukes såpemidler på (det blir som lim når det tørker).

Dere må rydde og forlate lokalet slik det i prinsippet var når dere kom – se informasjon på Musikkhuset.net. Det henger instruksjon for oppvaskmaskin på kjøkkenet bl.a.

Søppel tømmes i søppelkontainer i bakgården. Søppel må komprimeres slik at all søppel får plass i kontainer med lokket lukket. Her dere mer må det tas med – søppel kan ikke settes utenfor kontainer i bakgården.   

På bordene dere bruker må bordplatene tørkes av etter bruk – de blir ikke rengjort av vår renholder. 

Husk leien skal innbetales før leie og betingelsene er som angitt her:

https://www.halsenuk.no/utleie-av-musikkhuset/ [halsenuk.no]. 

Leieavtalen som gjelder for utleien er slik du ser den her:

https://www.halsenuk.no/leieavtale-musikkhuset/ [halsenuk.no].

Det betyr at du innbetaler leien på kontonummer 2510.20.60078 av <avtalt leiepris> NOK eller <avtalt leiepris + 100> NOK på VIPPS nr. 15235 (pga. gebyr på VIPPS) før leieforholdet starter. Ønsker du faktura så gi beskjed så sendes det til leietager. 

Innbetaling er aksept av leieavtalen så vi trenger ingen annen formalitet enn det.